9/1/2013
En el marc del 61° Congrés Alemany de Viticultura i amb motiu de la fira Intervitis Interfructa 2013 (vegeu agenda), l'Institut Alemany del Vi (DWI) organitzarà per primera vegada el dia internacional del màrqueting del vi el 23 d'abril de 2013 a Stuttgart sota el lema 'Màrqueting del vi amb èxit: la importància de l'envàs i de la personalitat'. Es comptarà amb la presència de ponents molt coneguts com el doctor Georgios Tsantalis (Grècia), Paul Cluver (Sud-àfrica), Fritz Keller (Alemanya) o Constance Rerolle del Chateau de l'Engarran a Llenguadoc-Roussillon (França).
Aquest esdeveniment d'un dia va dirigit a executius i prenedors de decisions dels departaments de màrqueting i distribució tant d'empreses nacionals com a internacionals dedicades a la indústria vinícola.
La primera part del col·loqui estarà dedicada a l'envàs sota el lema 'Es conquista a l'ésser humà per la vista? L'envàs com a factor d'èxit!'. Després es presentaran els últims coneixements en matèria d'investigació sobre el cervell pel que fa a l'envàs i la repercussió sobre el comportament de compra dels consumidors, així com els dissenys d'etiquetes modernes en les quals s'utilitzen nous mitjans de comunicació com, per exemple, codis QR.