30/11/2012
Vi-FRANC
Freixenet rep 2.251 brindis per fer l'espot televisiu nadalenc

Aquest any, per primera vegada la campanya de comunicació de Freixenet no està basada en l'esperat brindis testimonial d'un personatge de l'espectacle que juntament amb la seva ‘bombolla’ ens desitja Felicitat. Aquest any Freixenet ha demanat, a través d’Internet, la participació del públic perquè li digués quins eren els seus motius per brindar aquest Nadal, il·lustrant el seu brindis amb un video i “pujant-l’ho” al canal YouTube obert especialment per a això. Els guanyadors coprotagonizaran l'espot de Freixenet 2012.  Aquesta primera incursió de la Bombolla a la xarxa ha estat “un èxit”, confirmat per una resposta massiva: 2.251 brindis rebuts, dels quals 1.646 van ser validats i allotjats al canal YouTube de Freixenet. El director de cinema Bigas Lluna, ha anat seleccionant els millors per finalment escollir els 15 guanyadors que s'han fet creditors del premi de 3.000€. La idea d'aquests brindis i alguna de les seves imatges tretes del video original de cada brindis triat formen part del muntatge especial realitzat per Bigas Lluna, que és l'espot principal i les diferents versions que conformen la campanya de publicitat de Freixenet 2012. 
El mosaic representa “un exercici de realisme i reflex d'una gran part de la nostra societat, de la seva manera de veure la vida, dels valors que destaca, subratlla i persegueix: tradició, amistat, amor, solidaritat, ecologia. L’espot es començarà a emetre el 2 de desembre. El divertidíssim video, ple de bon humor i càrrega social, que acompanya aquest post és el guanyador de la beca de 20.000 euros
Aquí teniu també l'anunci:
http://www.freixenet.es/cava/spot2012-anuncio